employee-customer-profit

The best quotes:

– “When employee satisfaction improved by 5%, customer satisfaction improved by 1.3%, which led to a .05% improvement in revenue.”

– “What’s the one factor that most affects how satisfied, engaged, and committed you are at work? All of our research over the years points to one answer — and that’s the answer to the question: “Who is your immediate supervisor?” ”

– “Just name the right manager. No amount of pay and benefits will solve the problems created by a manager who has no talent for the task at hand.”

http://blogs.hbr.org/cs/2012/07/how_damaging_is_a_bad_boss_exa.html?goback=.gde_2455029_member_135412684

Advertisements

Trả lời

Mời bạn điền thông tin vào ô dưới đây hoặc kích vào một biểu tượng để đăng nhập:

WordPress.com Logo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản WordPress.com Đăng xuất / Thay đổi )

Twitter picture

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Twitter Đăng xuất / Thay đổi )

Facebook photo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Facebook Đăng xuất / Thay đổi )

Google+ photo

Bạn đang bình luận bằng tài khoản Google+ Đăng xuất / Thay đổi )

Connecting to %s